Fandom

Arrowwersum

Strona główna

1422strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
— ARROWWERSUM —
Wiki poświęcona serialom The CW, NBC i CBS
na bazie komiksów DC Comics, którą każdy może edytować.
1422 artykuły od 15 lutego 2014.
Po uratowaniu Ziemi przed zniszczeniem nuklearnym i po zamordowaniu Damiena Darhka, zespół zaczął się rozpadać. W dodatku Oliver otrzymał nowe obowiązki jako burmistrz Star City i musiał pogodzić życie człowieka interesu z życiem mściciela. Szybko jednak dostrzegł, że pojawiło się nowe zagrożenie w postaci tajemniczego zabójcy, który powstał w wyniku podjętych przez niego decyzji cztery lata temu. To zmusiło Queena do wielu zmian i podjęcia próby stworzenia nowego zespołu.
MP Arrow.png
Główne role: Stephen Amell, David Ramsey, Emily Bett Rickards, Willa Holland, Paul Blackthorne, Echo Kellum, Josh Segarra Dowiedz się więcej o serialu!
MP Constantine.png
Pomimo kryzysu wiary i zmagania się z grzechami przeszłości enigmatyczny detektyw, a także mistrz okultyzmu – John Constantine, staje do walki w obronie ludzkości przeciwko siłom ciemności. Jego los po śmierci jest przesądzony – mężczyzna trafi do piekła, lecz mimo swego potępienia, postanawia walczyć z demonami i za wszelką cenę chronić ludzkość, ratując tym samym świat przed zagładą.
Dowiedz się więcej o serialu! Główne role: Matt Ryan, Angélica Celaya, Charles Halford, Harold Perrineau
Po pokonaniu Zooma, Barry nie mógł pogodzić się z utratą kolejnego rodzica i postanowił zmienić linię czasu, w której żyłby idealnie. Czyn ten okazał się być wielkim błędem i kryminolog postanowił przywrócić wszystko do poprzedniego stanu. Allen szybko jednak dostrzegł, że świat ten różni się od oryginału, lecz mimo to postanawia nauczyć się żyć ze źle podjętą decyzją i nie popełnić jej ponownie, choć wszystko wskazuje na to, że szybko nie zapomni o swoim samolubnym czynie.
MP Flash.png
Główne role: Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker, Carlos Valdes, Keiynan Lonsdale, Tom Cavanagh, Jesse L. Martin, Tom Felton Dowiedz się więcej o serialu!
MP Supergirl.png
Kara Zor-El po pokonaniu wuja zauważyła, że bycie bohaterką nie jest prostą sprawą i za wszelką cenę stara się być w tym lepsza. Jednocześnie celem dziewczyny jest pogodzenie swojego prywatnego życia z byciem Supergirl. Nie będzie to jednak łatwe, gdyż na drodze do perfekcji stają nowi wrogowie i zagrożenia. W przeciwieństwie do początkowych swoich działań, Kara będzie mogła teraz liczyć na wsparcie ze strony kuzyna i tajemniczego przybysza z kapsuły.
Dowiedz się więcej o serialu! Główne role: Melissa Benoist, Mehcad Brooks, Jeremy Jordan, Chyler Leigh, David Harewood, Floriana Lima, Chris Wood
Podsłuchując jeden z wywiadów profesora Macalestera, Mari McCabe dowiedziała się, że Totem Anansi, który pozwala jej korzystać z ashe zwierząt nie jest jedynym takim artefaktem. Istnieją jeszcze cztery inne amulety pozwalające użytkownikowi władać żywiołami i wielu złych ludzi zamierza je posiąść. To zmusza dziewczynę do zawarcia trudnego sojuszu ze swoją siostrą, z którą natrafia na pewnego mężczyznę, posiadającego ważne informacje na temat rodziny kobiet.
MP Vixen.png
Główne role: Megalyn Echikunwoke Dowiedz się więcej o serialu!
MP Legends of Tomorrow.png
Po otrzymaniu ostrzeżenia od członka Amerykańskiego Stowarzyszenia Sprawiedliwości, legendy starają się unikać podróży do 1942 roku. Wszystko idzie dobrze, kiedy nagle w wyznaczonej dacie wybucha w Nowym Jorku bomba atomowa, co zmusza Ripa Huntera do użycia trybu awaryjnego statku. Zmiany jakie przez to zaszły zauważa w 2016 roku historyk Nate Heywood, który decyduje się odnaleźć legendy i kontynuować ich ważną misję strzeżenia czasu.
Dowiedz się więcej o serialu! Główne role: Arthur Darvill, Amy Pemberton, Brandon Routh, Caity Lotz, Victor Garber, Franz Drameh, Dominic Purcell, Nick Zano, Maisie Richardson-Sellers, Matt Letscher
Najnowsze produkcje
MP Freedom Fighters The Ray.png
NullMPBox.png
MP Constantine (anime).png
Premiery
Polska premiera odcinka

Attack on Gorilla City

Pon, 5 czerwca 2017, 21:00

Najnowsze Dyskusje

Ładuję Dyskusje...

Aplikacja
Google PlayApp StoreAplicationArrowwersum.png

Panteon
DC Comcis Wiki
Marvel Cinematic Universe Wikia
Marvel ABC Wikia
Gotham Wiki
Bleach Wiki
Doctor Who Wiki
Gra o Tron Wiki
The Vampire Diaries & The Originals Wiki
Shannara Wiki
Dawno, dawno temu Wiki
Riverdale Wiki
Czarodziejki Wiki

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki